Blog ini cuba membawa kepada anda anda barangan kecantikan, penjagaan diri yang bertujuan untuk memberi panduan kepada anda dalam pemilihan produk dan penjagaan diri. sekiranya anda juga mempunyai produk untuk kami ulas anda boleh menghubungi kami

perfume Guilty dari Gucci

| Tuesday, December 14, 2010 |




Guilty adalah produk baru yang dihasilkan oleh Gucci yang boleh anda dapati mulai September 2010. Jadi sekiranya anda seorang yang memang peminat setia Gucci atau peminat pewangi, produk ini amatlah sesuai.

Guilty Gucci digayakan dengan lambang keberanian, daring dan glamour dan seksi kepada si pemakai. Ia sangat sesuai bagi mereka yang berumur 25 hingga 38 tahun.

Guilty Gucci sangat sesuai di pakai untuk ke pejabat atau temujanji, didatangkan didalam rekaan yang menarik, pasti anda bangga membawanya kemana-mana.

Bagi pakwe-pakwe pula, produk Gucci ini sangatlah sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah harijadi atau wedding, atau apa saja dan sudah tentu melambangkan bahawa anda seorang yang bercita rasa hebat.

Guilty Gucci tercipta daripada mandarin, pink pepper, peach, lilac, geranium, amber and patchoulidan didatangkan didalam 30,50 dan 75ml EDT.

cuba teka wajah siapakah yang menjadi model bagi Guilty Gucci ini?


0 comments:

Post a Comment